zondag 11 september 2011

Polkadotjes naait nog eens wat

Een opgestikte zak met beleg. Eentje van 10 op 12 cm. En 3 cm aangeknipt beleg...moest het u interesseren.
Het is een verplicht nummertje. Een toelatingsproef tot de les patroonstudie waar ik vanaf dit jaar elke maandagavond mijn tijd verslijt. Samen met haar en haar. En met nog een blogloos IJverig Wijf.
Polkadotjes naait nog eens wat

Spijtig genoeg is de naai-tijd hier momenteel dun gezaaid. Zeer spijtig, want mijn dochters hebben rokjes nodig.

14 opmerkingen:

  1. properkes! ik peins dat ge der door zijt ;-)
    Tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben nogal blond in blogland...net 1 week bezig met naaicursus voor beginners....
    Respect, respect voor je toffe blog en prachtige naaisels.Ik kom vaker kijken!!
    Ik kan denk ik over een jaartje of wat pas meedoen met jouw niveau...kom nu nog niet verder dan wat hippe knielappen...zie mijn blog
    groets Lady Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. netjes zeg! wat goed een 'echte' cursus volgen, wou dat ik daar de discipline voor had. succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Flink! Geslaagd. Tweede zit voor een opgestikte zak dat zou een beetje zielig zijn. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is dat het? Maar enfin, dat ze jou dat laten doen!
    Ik dacht dat het iets moest zijn met een flap of zo.
    Niettemin: veel plezier vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel succes!
    Ik blijf verder doen met zelfstudie. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er serieus uit. Leuk! Ooit wil ik ook eens een echte patroonstudie doen, lijkt me zo super om zelf kleding te kunnen ontwerpen en maken.
    Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind dit inderdaad ook maar minnetjes voor jou, als ik zie wat jij al allemaal maakte. Maar ik ben wel zeer benieuwd naar wat er dan vanaf nu uit je mouw zal geschud worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. lol;)
    maar 't is wel een hele mooie opgestikte zak, grote onderscheiding zou ik zeggen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. bij anja ?
    veel knip en plakplezier ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tijdgebrek, ik ken het...een mens zou gewoon niet meer moeten slapen, puur tijdverspilling! Netjes trouwens, die opgestikte zak.

    BeantwoordenVerwijderen