woensdag 21 september 2011

Boeken in een rek

Boeken in een rek 1

Dit was een werk van lange adem...een dikke 4 maand tussen het oorspronkelijke idee en de dag dat de boeken in de rekjes gingen. Niet dat het veel werk was, maar U heeft waarschijnlijk ook wel van die projectjes die eindeloos aanslepen.

Ik weet niet meer waar ik de rekjes origineel zag (ik denk hier of hier), maar ik vond het idee van de eerste seconde grandioos: goedkope IKEA BEKVAM kruidenrekjes gebruiken als boekenrek. Een perfecte IKEA hack.
Boeken in een rek 4
Boeken in een rek 2

Er is heel wat veranderd in de kamer van Roos sedert ze hem voor het eerst in gebruik nam. Alvast een sneak peek.
Boeken in een rek 3

Wat er aan de andere kant zit, daar moet U nog op wachten tot zaterdag. Daar mag ik nog niets over vertellen. Net als over 1001 en andere dingen die ik de afgelopen weken naaide. Allemaal nog top secret.

37 opmerkingen:

  1. leuk idee ja! En een schitterende kamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo tof en mooi! Die rekjes had ik ook al ergens gezien, nu hier ook nog uitvoeren (en dat wordt ook een werkje van lange adem vrees ik;)).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig, dat idee staat hier ook al eeuwen op het lijstje, ik wacht nog op n geschikt plekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ge moogt dat niet doen, zo zeggen dat er nog iets te zien valt aan de andere kant en dat we er zaterdag pas meer over te horen krijgen! *curieuzeneuzemosterdpot-alert*

    Leuk gedaan, Polkadot!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelijk het Mama P. betaamt: onberispelijk in stijl, afwerking, properheid en kunde!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk idee! die onthoudt ik voor t kamertje voor m'n dochter. alleen eerst nog verbouwen:s

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Perfect. Weer eentje voor in de boekjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is zo'n goed idee! Ik hou van Ikea. En dan vooral van de 101 mogelijkheden die de spullen met zich meebrengen. Zo leuk om iets van jezelf mee te geven aan iets dat standaard is.
    En ik ben nieuwsgierig naar wat jij maakte de afgelopen weken...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, zo'n grote kamer voor zo'n klein meisje! Chance dat ik ondertussen een eigen woonst heb, ik zou anders nogal jaloers zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super. Dat ideetje ga ik opslaan op mijn lange to-do lijstje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tof gedaan! Ik ben nieuwsgierig over de andere kant van de kamer, spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een chique idee die rekjes, past helemaal in haar kamer - en in mijn slaapkamer, naast het bed.
    Zo kan ik mijn wederhelft misschien wat ontmoedigen om al te dikke turven mee in bed te nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk gedaan die boekenrekjes! Wat een prachtige kamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kamer! En ik ben zo benieuwd naar al die geheimen hier de laatste tijd in blogland :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een supermooie grote-meisjes-kamer! Knap jong!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. super idee zeg! ik ben benieuwd naar de top secret projecten!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vond het hier al verdacht stil. Maar er staat dus wat op stapel... Spannend! De rekjes spotte ik ook op Pinterest. Leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik ben een beetje curieuzeneuzemosterdpot... heel mooie kamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi zeg! Wat een superkamer! Dat rekjes-idee zit hier ook in het achterhoofd om ooit nog eens te doen, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. 't Heeft vast geen zin meer om naar de ikea te spurten, want die rekjes zijn nu vast uitverkocht na het lanceren van dit geweldige idee. Het enige wat ik me bij Ikea altijd afvraag: zijn die dingen wel stevig genoeg ?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb net je blog ontdekt en ben meteen volger geworden. Wat een gezellig blog heb je.
    Die boekenrekjes zien er leuk uit, maar ook wat handig. Ik ben met de meidenkamers bezig en ik denk dat ik dit ook wel in 1 van de kamers ga gebruiken.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. I love ikea-hacks!! En deze is echt geslaagd! Leuke kamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ben benieuwd! En amaai seg, wat een mooie kamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik ga dit idee echt heel erg stelen! zo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zo tof, om spulletjes met een bepaalde bestemming een compleet andere te geven. Supergeslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel benieuwd naar de overkant, dit ziet er alvast veelbelovend uit... Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuk idee zeg voor die boeken!! Ga ik hier ook's voor kijken!! Zoek al zo lang een leuk systeempje!! En die vloer ziet er ook mooi uit...Afin, alles ziet er super mooi uit eigenlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Maar wat een schitterend idee! Ik ben al zoooooo lang op zoek naar een boekenrek. Je brengt me op ideeƫn. En die website is al helemaal de max!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Als ik stomweg op de site van Ikea kijk, dan verkopen ze die rekjes niet meer...

    BeantwoordenVerwijderen