woensdag 11 mei 2011

Moederdag. En een bijna-af-tuin.

Great minds think alike. Dat dacht ik toen ik deze blogpost las.
Want zie eens wat ik maakte voor mijn lieve mama. Voor moederdag.
Moederdag

Vakkundig in de plooi gelegd door haar oudste dochter, mijn zus.
Moederdag

Het ene stofje herkent U waarschijnlijk nog van hier. Het andere stofje komt uit dezelfde collectie: Little Folks Voile Pastry Line Toast. De kleur van deze stof komt terug in de print van de Little Folks Forest Hills Berry.
Moederdag

Mijn moederdagcadeau...dat loopt wat vertraging op.
2011_maart_25_tuinwerken (3)
2011_maart_30_Den Hof (1)
2011_maart_31_Den Hof (1)
2011_mei_05_Den Hof (1)
2011_mei_05_Den Hof (7)

Maar nu is de eindmeet echt in zicht.

18 opmerkingen:

  1. ziet er heel mooi uit! wat een metamorfose in je tuin. wat wordt dat links? een langgerekte zwemvijver? ook het sjaaltje is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En dat was dan ook nog eens zo'n zacht sjaalke. De chancard die moeder van u! En die tuin, dat komt dik in orde!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Misslizz, dat is gewoon een waterpartij/strakke vijver. Maar dat wordt volgens mij gegarandeerd zwemvijver/plonsbad met die dochters van mij.
    Voor een echte zwemvijver is onze tuin spijtig genoeg iets te klein.

    @Mamasha, die chancard van een moeder van mij vroeg wel of dat iets was om op tafel te leggen als ze het pakje open deed. Alle seg ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. amai, lucky grootmoeder polkadot!
    En die tuin, dat wordt ook al zo'n juweeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great minds, ah ja natuurlijk! Soms denk ik ook dat telepathie er voor iets tussen zit ;-)

    Amai zeg, die tuin, ik kan me voorstellen dat dat al afzien geweest is, maar dat ziet er steeds beter uit. Het is nog maar een kwestie van weken (en vakantie) en je ligt in je hangmat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die tuin wordt mooi ,zeg! Ik ben stiekem een beetje jaloers...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super, dat sjaaltje, het staat je mama beeldig! en geweldig toch, die reactie van haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super, zo'n strakke vijver in de tuin !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn moederdagskadootje! En je tuin, ik moet er mee lachen hoe het speelgoed huisje meer en meer naar achteren schijft en uieindelijk in een kotje beland :) Het geheel ziet er toch al 'ferm' uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O wauw, dat wordt al wat! Ziet er goed uit hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi sjaaltje. De tuin in wording ook, maar dan met wat meer verbeelding.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie combinatie, dat sjaaltje. En amai, de tuin heeft al een hele transformatie ondergaan! Nog veel succes ermee - en daarna hopen plezier ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. lol voor de tafellakenmop,ze heeft wel humor,die moeder van u!heel mooi sjaaltje,en zo jaloers op de bijna affe,veelbelovende nette tuin;

    BeantwoordenVerwijderen
  14. :-) Zo'n mooi sjaaltje, een ideaal moederdagcadeau! Ik ben ook helemaal in de ban van sjaaltjes sinds ik er Nele enkele zag bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hallo tof hoor echt waar !!

    kom zeker eens mijn blog bezoeken

    www.marie-lu-devos.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Amai, ik ben onder de indruk van de metamorfose in de tuin! En hƩƩl benieuwd naar het eindresultaat!! Het belooft alleszins heel mooi te worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. @Spiegel, hangmat: goed dat je er mij doet aan herinneren. Dat moet ik mij dringend aanschaffen.

    @Petit Karo, dat huisje is ondertussen terug 'bevrijd' hoor ;).

    BeantwoordenVerwijderen