zondag 21 juni 2015

een ayashe bloesje in zonen 09's stickly rockers

Zonen 09's mustard stickly rockers
Zonen 09's mustard stickly rockers

Het kan U niet ontgaan zijn dat Zonen 09 naast patronen nu ook een minicollectie stoffen aan de man brengt. De lancering van deze collectie ging gepaard met een feest om U tegen te zeggen; ongelooflijk veel lekkers op een hipster locatie, sfeervol aangekleed door organisatietalent Sharon, een overvolle goodiebag en een tombola met prijzen waar gans naaiend vlaanderen voor in zwijm valt. Google maar eens op #fabriclaunchzonen09 om de sfeer op te snuiven. Of ga naar de blog van Sharon om de schone foto's van Silvie Bonne u het gevoel te laten geven dat je er zelf bij was.

Laten we het even hebben over die stoffen. Of toch de katoenen versie, met een oh zo coole print 'stickly rockers' genaamd. Wandelende takken, what's not to love. De stof komt in 3 kleuren, maar ik gebruikte hier de mustard versie.
Zonen 09's mustard stickly rockers

Ik maakte er nog eens een Ayashe bloesje mee voor Roosje. De 8/9 jaar zit goed van 'fit' maar ik vind hem in verhouding veel te kort. Volgende keer dus een paar extra centimeters voorzien.
De stof is GOTS en maar liefst 145 cm breed. Het volledige bloesje kwam dus uit één maal de borsthoogte.
Zonen 09's mustard stickly rockers

De stof verwerkt gelijk boter en plooien strijk je er zo uit. Voor een vrouwelijke touch naaide ik tussen de verschillende patroondelen een zwartmetgouden biesje.
Zonen 09's mustard stickly rockers
Zonen 09's mustard stickly rockers

Benieuwd naar de rest van de stoffen? Rep je dan vanaf maandag 22 juni 10h naar Zonen09 om al dat moois te aanschouwen en in je winkelmandje te stoppen.

33 opmerkingen:

  1. Ik was meteen verkocht toen ik je dochter erin zag lopen, jij blijft het doen, je stuks doen me steeds kwijlen (vond even geen betere uitdrukking)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig schoon Belle. Dank je voor alles! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik dit zie dan hoop ik stilletjes dan mijn dochter dit ook zou willen aandoen! Zo mooi ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toen ik de stoffen zag verschijnen dacht ik meteen "Mmm wat kan je daarvan maken" en "zou het ook mooi zijn voor meisjes? " Maar jij laat hier een prachtig bloesje zien, ik ben nu helemaal overtuigd dat het toffe stofjes zijn ! Heel mooi !
    Lieve groetjes,
    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Dit is zeker ook voor meisjes, helemaal met zo'n styling!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf!! Staat je dochter top, echt mooie kleur! Mn zoon is niet zo vd blouse, jammer dat deze print er niet in tricot is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tof je te ontmoeten aan de. Kniptafel zaterdag! Mijn stofjes zijn al gewassen...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb ze zaterdag in het echt mogen bewonderen en ze is ge-wel-dig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. waaaaw, prachtig bloesje! Ik ben al benieuwd naar de volledige collectie stoffen want die wandelende taken zijn fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die foto's hier zijn altijd geweldig, maar "in't écht" geeft nog een veel beter beeld van de pracht van dit bloesje en de stof waarin het gemaakt is!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tja, ik zei het zaterdag al hè: de gele Stickly Rockets zei me niet veel. En toen zag ik Roos.
    Love.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze stond er zo mooi mee! Love het zwart met gouden biesje! Helemaal mijn ding! Stoer en toch lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hééééééééééééééééééél mooi !
    Toffe verslagen op de vele blogs geven ons het gevoel dat we er bij waren. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat bloesje van Roos deed me meteen verlangen naar naaitijd met dezelfde versie van de Stickly Rockers. Zo hemels mooi met dat biesje!! Love it so much! En meteen zin om ook nog eens een Ayashe te maken, misschien wel een idee om er een broek onder te tekenen. Onze jumpsuit modus staat op 'ON'.
    Wat lijkt Roosje hier op haar papa.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi he! En dat beetje blingbling maakt het af.
    Ik ben blij dat ik hem ook gekocht heb, en ook om er meisjesgerief mee te maken. Gelukkig kocht ik geen 9m. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig bloesje, prachtig accent aan de schoeders én prachtige stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze was prachtig om te zien, die Roos van u.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Perfect! Mega schoon en nog veel meer!!!
    Prachtig kind, prachtige stof!
    Goeie combinatie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Check! Staat bij deze op m'n lijst, dat bloesje! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk bloesje!! Staat bij deze ook op mijn wish-list ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. dat biesje erbij maakt het af! wat is roos gegroeid en veranderd!! ik mis je blog posts... je originele en perfecte smaakvolle naaisels vol inspiratie... please kom je een beetje meer terug? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super ook in meisjesversie! Het kleurtje staat Roos goed.
    Ook een beetje frustratie aan mijnen kant, mijn kids beginnen uit al die maatjes te groeien en voorlopig weinig alternatieven ... Ik zal maar blijven verder neuzen hé en dan zullen ze plots in de volwassen maten passen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. heel mooi, prachtige creatie en op en top zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een tof patroontje! Mooie combinatie met de nieuwe Zonen09.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooi bloesje! De stof komt echt mooi uit. Bestaat er ook een volwassen versie van dat patroon? Ik ben al een hele tijd op zoek naar zoiets.

    BeantwoordenVerwijderen