donderdag 14 april 2016

#evamouton #bambiblauw bis #flamingo #knippie

IMG_3355
IMG_3341

Gisteren toonde ik al een gevolg van de samenwerking tussen Eva Mouton en Bambiblauw. Bambiblauw liet mij aan de slag gaan met nog een stofje en zo kon ik dit ubercute 'Eva Mouton Flamingo' vestje maken voor mijn metekindje Ellie.
#evamouton #bambiblauw #knippie

De stof is van dezelfde niet te evenaren kwaliteit: stevig, goede elasticiteit en verwerkt gelijk katoen.
De kleur is moeilijk waarheidsgetrouw vast te leggen, maar de koraalrode tint is fabuleus. De flamingo's zijn zachtroze.

Dit is vestje nummer 2 uit de Knippie 5 van 2013. Het is een eenvoudig, niet gevoerd vestje met een tweewegsrits.
#evamouton #bambiblauw #knippie

De kap heeft de schattigste 'oortjes' die in een knoop worden gedraaid. Dat vraagt wat extra stofverbruik, maar het is het waard. Het patroon dicteert voor maatje 80 80 cm stof, maar ik ben er toch in geslaagd alles uit de 60 cm te persen die Bambiblauw mij toestuurde.
#evamouton #bambiblauw #knippie
#evamouton #bambiblauw #knippie
#evamouton #bambiblauw #knippie
IMG_3335

Wil je ook aan de slag met deze unieke stof? Rep je dan naar de webwinkel van Bambiblauw voor nog meer dat schoons. Misschien kan je zelfs wel iets doen met de assorti strijkapplicaties van Eva Mouton?

14 opmerkingen:

  1. ontzettend schattig! En wat is die buikbewoner van vorige zomer al groot!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar zeg, zooooooo schattig! 💛

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooo zo cute!! Zowel vestje als die knapperd die hem aanheeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh, wat mooi!!! Heel leuk gedaan! De stofjes zijn echt mooi he!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk! Zowel de stof als het patroon met de twee oortjes, schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb deze stofjes gezien op Eva haar Snapchat. Deze was mijn favoriet ♡

    BeantwoordenVerwijderen