woensdag 14 januari 2015

Stem voor Zonen 09 als 'Creative Highlight' in de Bryo Awards 2014

Ik mocht, samen met de rest van de Van Katoen clan, van op de eerste rij, de opstart van 'Zonen 09' meemaken. En reeds van die allereerste voorzichtige stapjes wist ik dat het helemaal in orde ging komen.

De voorbije jaren stond ik regelmatig met open mond te kijken hoe Sharon haar droom waarmaakt. De creatieve details en veelzijdigheid van haar zonenpatronen wisten telkens opnieuw zelfs deze zoonloze moeder te enthousiasmeren en inspireren.
Los van de originaliteit van de patronen, valt er ook heel wat te zeggen over de gedrevenheid en professionaliteit waarmee Sharon zowel haar patronen ontwerpt als de dagelijkse leiding van haar bedrijf in handen neemt. U heeft geen idee van de ideeënwaterval in haar hoofd. Het is een onuitputtelijke bron.

Talent moet gekoesterd worden. Talent moet gesteund worden. Talent moet de kans gegeven worden om te groeien en verder te ontwikkelen. Dat hebben ze ook bij Bryo door.
Zonen 09 werd geselecteerd als Bryo Creative Highlight bij de Bryo Awards 2014. En helemaal terecht. Ga maar eens nalezen hoe Sharon het allemaal ziet. Heb je daarna ook  het gevoel dat het goed zit, geef 'Zonen 09' dan je stem.

Het  vraagt een kleine moeite, maar het kan voordeze startende ondernemer heel wat teweeg brengen.
Doen dus!

Hoe kan je 'Zonen 09'mee naar de overwinning helpen?
- Kijk hier naar Sharons filmpje onder de categorie 'Creative Highlight 2014'
- Klik bovenaan op 'registreer' en vul je gegevens in.
- Klik op de link die je in je mailbox krijgt (check je spamfilter) en vul je wachtwoord aan.
- Stem op 'Zonen 09'.

Ole
Een Ole voor Roos

Lars
Lars

Jacob
Jacob en Roos
Jacob(a)

Cisse
Cisse

Pim
Pim aan zee

Charlie
Charlie

6 opmerkingen:

  1. Merci lieve Belle! Niet alleen voor dit bericht, maar voor de ontelbare keren waarbij je klankbord, tester, klaagmuur en ronduit super vriendin bent geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn stem is al laaaaaang uitgebracht, omdat ik me soms ook afvraag waar die ideeën vandaan blijven komen ;) Verder ben ik ook fan van jouw stoere meisjesversies! Wat was Roos nog klein bij de blauwe Jacob :)

    BeantwoordenVerwijderen