donderdag 10 juli 2014

Kroatië, here we come

swimwear

Onze tweejaarlijkse trip naar Kroatië komt met rasse schreden dichterbij.
Ik slaagde er nog net in om voor Janne een badpak te naaien en zo mee te doen met de blogtour van SewPony.

Ik zei het hier al: toffe lycra vinden is een zware opdracht. Toen ik in de solden deze rok in een soortement lycra zag hangen, twijfelde ik dan ook niet lang. Perfecte print, perfecte kleur, perfecte prijs. Ik kreeg het badpak net uit een maatje 44.
IMG_20140620_194118

Ik maakte deze keer geen bikini, maar de badpakversie met gefronst middenpaneel.
swimwear

Het moest rap gaan en dus werden het striklintjes in de nek in plaats van de vaste gekruiste lintjesversie die ik de vorige keer koos.
swimwear
swimwear
swimwear

Echt, die print is zo er boenk op.
swimwear

Het naaien van het badpak ging heel vlot met de uitleg van Suzanne. Je kan het patroon nog tot en met 18 juli hier kopen met een korting van 15%. Gebruik daarvoor de code 'COSITOUR15'.

Wil je zien wat de rest van de blogtourders met het patroon deden? Hieronder vind je de deelnemers.


En nu...joepie...klaar voor zon en zee.
swimwear

37 opmerkingen:

  1. Jij scoort dubbel, een megaprint voor een badpak hé!
    Spannend, wij gaan binnenkort voor de eerste keer naar Kroatië!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof gemaakt zeg!Weet jij soms of er ook patronen te koop zijn om zelf een bikini te maken voor een 17 jarige?Mijn dochter vindt er gene naar haar zin.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous Isabelle! I can't believe you made this from a skirt! How cool. Thank you and have a great holiday!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ma jong, hoe cool is dit zeg? Echt zo schoon, die gaat nogal blinken in Kroatië! Hier ligt die rok dus ook hè, het plan was een topje, we zullen zien.
    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel tof! eerlijk gezegd was ik niet zo fan van de bikini, maar deze is echt prachtig. Goede vondst die rok!

    veel plezier in Kroatië, wij moeten nog vier weken wachten voor we weer op ons geliefde Losinj zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, mooi zeg! En dat printje is inderdaad perfect voor een badpak! Mooi gedaan en goeie reis!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och zo mooi!! En geniet van jullie vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh, deze is super! (En veel mooier ook dan de bikini)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi en de kleur staat haar ook leuk. Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. fijne vakantie meisje! En woowie zeg! Wat een geweldig badpak is me dat! Ik moet me precies echt es over de lycra-angst heenzetten...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die print kon inderdaad niet beter, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hihi ik heb de rok aan .... Leuk gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh that fabric find is fantastic!!! love your suit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oh that fabric find is fantastic! love your suit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tof en dat van een rok gemaakt amai. Leuk zwempakje hoor. Ik wens je een fijne reis toe

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super recyclage! Ik ben ook grotere fan van het badpak dan van de bikini. Fijne reis! X (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superbadpak en stofje...

    Ik zou zeggen als je in de buurt van het eiland Krk komt, kom zeker eens dag zeggen. Dan kan ik nog eens Nederlands spreken! :) Ben daar tot midden augustus.

    dragonfly-mh.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een geweldig print voor een badpak. Goed gevonden!
    Mooi gemaakt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zeer toepasselijke stof ;) Het is er inderdaad boenk op! En knap zo'n badpak naaien, heel mooi gedaan. Fijne vakantie, geniet van de zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, super print voor dit prachtige badpak!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een zalig badpakje! Superrrr mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Waaauw!! Da's echt PRACHTIG!!!!!! Superstof en heel erg mooi resultaat!!! Geniet van jullie vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Grappig. Die rok kocht ik me vandaag ook aan bij Jbc! Leuke print hé en al zeker voor een badpak!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geniet van jullie vakantie, Janne zal er alvast de show stelen in haar prachtige badpak!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je dochter staat mooi met haar nieuwe badpak...Ik hoop dat het weer in Kroatië wat meevalt want onze buren zijn net terug van ginder en hebben heel veel regen gehad....

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh dees had ik nog niet gezien. Wat schoon, wat een perfecte vondst voor dat patroon. Serendipity!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Cool! En dat printje ook...geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen