donderdag 5 december 2013

Winteranimals project by Zilverblauw

Project winteranimals by Zilverblauw (1 van 7)

Pfieuw. Nog één dagje en we zijn weer verlost van het ganse Sint-gebeuren. Na 11 jaar heb ik het zowat gehad met die man. Helaas denken mijn kinderen daar anders over. Nog één dagje dus.

Ondertussen wentel ik mij volop in kersttoestanden. Anki van Zilverblauw maakte een prachtig 'winterhert' en roept iedereen die zin heeft op om mee te doen. Foto's kan je naar Anki sturen die daarmee een heuse winterdieren-gallerij maakt.

Dit is mijn versie met een hertenkopje en wol van den Action, een avondje pomponnen draaien en wat miniatuurbreien.
Project winteranimals by Zilverblauw (5 van 7)

Doen jullie ook mee?

8 opmerkingen:

  1. Tuuuurlijk deed ik ook mee! Miniatuur-gehaakt vorige week, sjaaltje aan mijn hertenkop, nog wat kleine beestjes gezocht… Enfin, nu nog alles op een deftige foto krijgen.
    De uwe is zo over-the-top, hilarisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je niet meer van de sint houdt, kun je naar de conference van Toon Hermans kijken. Die moest absoluut niet hebben van die man. Was zopas op de Nederlandse tv. plezant int kwadraat hoewel we het bijna kunnen meezeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk idee, hoewel ik niet zou weten hoe ik bij mij in de buurt aan zo'n hertenkopje zou moeten komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind Sint ook alleen maar leuk om de blije gezichten wanneer ze de presentjes zien. Zo een hertje heb ik hier nog in de aanbieding. Wie weet doe ik er nog eens wat mee.
    Geef mij maar de Kerstperiode met al de lichtjes, kaarsjes, enz...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wel, hier heb ik het ook, na 12 jaar, gehad met de sint. Enkel de jongste is er hier nog volledig in mee ;-) Geef mij dan maar kerst, zoveel leuker en gezelliger!
    En die haarband bij het hertenkopje is gewoon schitterend :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. moh wa tof idee! tijd voor den action nog eens te plunderen denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lekker uitbundig, hilarisch. Misschien is dit een leuk ideetje terug voor jou: kom ook eens kijken bij onze adventskalender, iedere dag een nieuw idee!! (en je kan hem ook op je eigen blog plaatsen zelfs als je zou willen) http://www.samenspinsels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen