woensdag 11 september 2013

Zonen 09 wedstrijd!

Zonen 09 sewing contest

Ik ben schromelijk aan de late kant om U aan te sporen deze kans niet te laten liggen. De eerste Zonen 09 wedstrijd is een feit. En wat een prijzenpot! Nog tot zondag heeft U de tijd om met één van de Zonen 09 patronen aan de slag te gaan. Nog een gans weekend! Meer dan tijd genoeg. Echt!

Bent U nog niet in gang geschoten? Haal dan alsnog uw favoriete 'Zonen09' patroon uit de kast, installeer U achter uw machine en go for it. 
Blow us away! Us...dat zijn Sharon, Meg en mezelf die de eer hebben een top10 te mogen samenstellen uit al dat schoons dat de Flickr pool is aan het binnenstromen.

U heeft geen zonen? Helaas, dat is geen geldig excuus. Kijk maar eens mee wat Zonen 09 voor uw dochters kan betekenen...

DSC05595
Charlene
Jurkje Charlene
Jacob
Zakken
Jacob(a)
Charlie

Gaat U de uitdaging aan een meisjesversie te creëren?

11 opmerkingen:

  1. Shame on me, ik moet zowat de enige in blogland zijn zonder Zonen09-ervaring. Maar met een neefje dat wars is van retro en een gebrek aan andere kleine familielidjes laat ik de prijzenpot aan mij voorbijgaan. Ach, ooit komt mijn kans nog wel. In tussentijd mogen kandidaten zich altijd aanmelden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Neenee, Eva, hier nog een naamgenoot zonder Zonen09-ervaring! Al is de eerste broek geknipt, wel met enig angstzweet onder de oksels (er belandden er twee in de vuilbak in een 'ver' verleden, dus ik heb stress). Ik hoop ze af te krijgen tegen zondag want zeg nu zelf: met een Zoon die Jakob heet...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh, ik durf zelfs niet kijken op flickr. Er is één jacob half af, één charlie bijna geknipt, en er zitten er minstens tien in mijn hoofd. Tijd, tijd, tijd... maar bon, supertoffe wedstrijd, veel inspiratie en motivatie te lezen daardoor, dus ooit komt het er wel eens van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja maar, ik heb ook geen dochters! ;)
    Veel succes met het jureren, dat wordt wellicht niet al te gemakkelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn meisjes zijn niet happig op wijde broeken en bovenstukken met kragen tssss!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik probeer nog een deftige foto te maken van een 1 week oude Jacob die reeds klaar is voor de was. Maar het weer nodigt niet uit tot spetterende foto's (of juist wel spetterend ;-)). Jacob is ontzettend favoriet bij de oudste. Hij vindt de wijde pijpen geweldig aangenaam. Dankjewel voor dit zalige patroon. Zoonlief bestelde alvast een wintervoorraad :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tof! Maar hoe zet je een foto op flickr??? Ben echt een leek op dat vlak...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb mijn kans ondertussen al 2 keer gewaagd met de Charlie en maak vandaag nog een Jacob voor mijn oudste makker. Geen dochters hier in huis, tot mijn grote spijt, maar gelukkig zijn mijn jongens ook altijd beretrots op mama's geknutsel! Die prijzenpot is inderdaad huge, maar ach, als ik 'm niet heb gewonnen, dan kreeg ik wel een goeie schop onder mijn kont om er eindelijk nog 'ns goed in te vliegen na de vakantie en hebben mijn zonen weer een schoon gevulde kleerkast! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik ben bezig aan een meisjesbasje.. Maar ik denk dat de fotosessie met mijn peuterpuber de grootste uitdaging zal zijn.. ik zoek best wat leuke attributen..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. spijtig, ik heb nog geen kindjes :( Zou zo'n broek wel voor mezelf zien zitten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. spijtig, ik heb nog geen kindjes :( Zou zo'n broek wel voor mezelf zien zitten ;)

    BeantwoordenVerwijderen