zaterdag 5 mei 2012

Kussen voor Louise

Kussen voor Louise

Louise, dat is mijn metekindje. Het eerste kindje van mijn zus. En toenertijd het eerste kindje in de familie...toen...12 jaar geleden dus. Ondertussen is de familie uitgebreid tot 7 kleinkinderen en mogen we er hoogstwaarschijnlijk de komende jaren nog een (stuk of 2 à 3) verwachten.
Kussen voor Louise  
Ik zie mezelf nog zitten...zo fier als een meter maar kan zijn, met een vers boeleke in mijn armen. Dat boeleke wordt dus 12 en gaat binnenkort naar de middelbare school.
Zucht, ik word oud. Ik zag het deze morgen nog aan de rimpels rond mijn ogen.
Kussen voor Louise

















Binnenkort wordt haar kamer heringericht. En daar wil ze graag wat kussens. Ik liet haar hier wat stofjes kiezen en kon alleen maar instemmend knikken bij haar keuze.  Kussens voor Louise

31 opmerkingen:

  1. Gevoel voor kleur en combinaties, het zit hem in de genen bij jullie, denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zeer schoon combinatie, kword helemaal vrolijk van de kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een echt lente gevoel! Heel mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaa, inderdaad geweldige keuze! Zéér geschikt om deze donkere dagen een beetje op te fleuren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superschone bij elkaar passende stofjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi! Die kleuren zijn heel tof voor een meisjeskamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zo'n leuke frisse kleuren! Die gaat niet alleen blij zijn met haar kussens maar is dat zeker ook met zo'n meter.
    Ah en 2 tot 3 nieuwe kindjes in de toekomst... heb je nieuws :-)?

    Annick

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeer mooie kussens!
    Ik ga je volgen,
    Lieve groetjes,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind die kleurtjes superschoon. Je brengt me op een idee met deze kleurtjes, binnenkort krijgt mijn dochtertje haar grote slaapkamer en krijgen de muren een ander kleurtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, wat zal ze een zacht en knus hoekje kunnen maken met deze leuke kussens! En zo spannend dat er wel nog enkele kleinkindjes aan zitten te komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat heeft dat meisje van 12 perfect geassembleerd zeg!
    Prachtig!
    Ik heb ook nog een lap van die kokka appels liggen, maar de paarse variant. Misschien toch maar eens verwerken, als ik dit zie,...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, louise heeft smaak, zo'n mooie stof!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog 2 à 3 kindjes :-). Vroeg mij ook direct af of je nieuws had :-). mooie kussens

    BeantwoordenVerwijderen
  14. je metekind kan knap combineren!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Da's nu echt om vrolijk van te worden sé. En dat dat kind content mag zijn met zo'n meter.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Tof cadeau! En goed gekozen van haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Awel, de zon wil maar niet echt doorbreken maar deze kussens brengen gewoon de zon in huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi hoor! Nu is het tijd voor wat zon...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. erg leuke kleuren, succes met het vinden van een bijpassend behang!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Sjieke combi!!! Ik ga neuzeneuze want ik vond je blog al geweldig maar ben sinds vandaag ook je nieuwste 854e volger ,-)

    BeantwoordenVerwijderen